اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : ساحل

همیشه برای شروع یک کار اینترنتی همین لحظه بهترین سررسید شروع است، یعنی هر زمان آغاز کنید دیر نیست طراحی سایت فروشگاهی گامی به سوی پیوستن به جامعه ی بزرگ سوداگری های اینترنتی است، زیرا هر فردی بدون داشتن چیرگی خاصی توانا به شروع یک بیزینس نیرومند با هزاران مشتری آماده در اینترنت خواهد بود. اما برای آغاز کار شما دربایستن به یک سایت فروشگاهی استاندارد دارید، این ایام در اینترنت با فروشگاه های زیادی مواجه می شوید که به عرضه ی محصولات گوناگون خود پرداخته اند ولی باید بدانید که سایتهای فروشگاهی هم از اصولی پیروی می کنند که نقش بسزایی در موفقیت و شکست یه کسب و کار خواهند داشت. شرکت اینتن می تواند ادعا کند که بهترین طراحان را در مقوله ی ساخت و طراحی سایت فروشگاهی دارد.

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

مهمترین موارد برای طراحی سایت فروشگاهی
اولین و بنیادی ترین نکته برای آغاز طراحی سایت فروشگاهی ایده و اسم گستره است، نام دامنه ی شما اسم فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود، پس در گزینش آن دقت لازم را به پیشه ببرید. دامنه و هاست خود را از کمپانی میزبانی معتبری خریداری کنید تا مشکلی برای بارگذاری سایت نداشته باشید و یا به انگیزه کمبود منابع شرکت میزبان، سایت دچار کندی بارگذاری نشود. این دو اصل در آغاز کار مهم و بنیادی است. دائم آغاز سوداگری و بازرگانی الکترونیک شغل سختی است و از بسیاری جهات نیازمند اتخاذ تصمیمات و اقدامات منسجم و حساب شده است، مرحله ی بعد تاسیس پلتفرم فروشگاه آنلاین است که شما می توانید آن را به تیم حرفه ای اینتن واگذار نمایید الی با استفاده از اصول استاندارد و کارآزمودگان ، فروشگاهی نیرومند با خاصیت های منحصر به فرد مطابق با سلیقه ی خودتان به شما تحویل دهند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

چالش های طراحی سایت فروشگاهی
فروش آنلاین یک تجربه ی ارزشمند است که به شما روحیه ی ایجاد اشتغال خواهد داد و رهسپار جدید برای ایجاد شغل و رشد فردی یا دسته جمعی است. در آغاز و پیوستگی ی مسیر با بحران هایی روبرو خواهید شد شما باید اصول تجارت الکترونیک را بیاموزید. احد از نکاتی که در شروع پیشه جهت طراحی سایت فروشگاهی با آن مواجه هستید مشخص نمودن محصول یا محصولاتی است که می خواهید به فروش برسانید، این تقسیم با عنوان چالش برانگیز ترین تقدیر آغاز یک سوداگری آنلاین در تمام جهان مطرح است. دوم، نام تجاری مشخصی برای خویش تعیین کنید. اسم بازرگانی و یا برند در راستی تقسیم مهمی از پیوستگی و ادامه ارتباط شما با مشتریان است. ایجاد اعتماد زمانی صورت می پذیرد که شما از ابتدا در طراحی سایت فروشگاهی تان راههای ارتباطی مشخصی قرار دهید. دقت نمایید که مشتریان اگه گذرگاه ارتباطی مشخص و مناسبی با شما نیابند به سوی رقبایتان خواهند رفت و این فرمایش در طولانی مدت منجر به آغاز شکست کسب و کار شما خواهد شد. اگر می خواهید سایت فروشگاهی نوین و کارا با خاصیت های منحصر به فرد و قدرتمندی داشته باشید و هیچ اطلاعی از روش ی پیشه ندارید توصیه می کنم با تیم طراحی سایت فروشگاهی اینتن تماس بگیرید. این تیم با تجربه ای نزدیک به ده سنه در گویه ی طراحی سایت فروشگاهی نیازهای صنعت های گوناگون را فهم نموده و با پروا به ارزش کاربران در ادامه پیشه سایت از آخرین و کارا ترین متد های طراحی سایت سهم می برند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

طراحی سایت فروشگاهی تخصصی توسط تیم اینتن
ساخت تارنما فروشگاهی با بها مناسب توسط کمپانی اینتن این امکان را برای شما فراهم می آورد که خیلی زود وارد دنیای وسیع اینترنت شوید و به راحتی سوداگری خود را شروع نمایید. وانگهی این امکان برایتان فراهم می شود که به سرعت نرخ بازدید سایت خویش را بالا ببرید و این شمار بازدید کننده را به کاربر همیشگی و مشتری تبدیل کنید. بیشتر افراد خدمات را (برای دسترسی راحت و آسان )در اینترنت جستجو می کنند اغلب این کسان به پیگیری رفع نیاز هایشان به اینترنت پناه می برند و این بستر مناسب ترین بستر برای آگاهی رسانی و مستحضر سازی ملت با سرویس یا محصولات و خدمات شما است. در طراحی تارنما فروشگاهی توسط تیم اینتن همواره راهکارهایی برای گسترش ی وب و افزایش بازدید از سایت لحاظ می شود.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 برای مشاوره رایگان با دیجیتال مارکتینگ آوش تک در ارتباط باشید.

اصول طراحی سایت فروشگاهی
سایت های فروشگاهی پیکربندی سنگینی دارد پس طراحی این مثال سایت بدست یک تیم کارشناس و چیره دست از ضروریات است بسته به زبانی که برای برنامه نویسی و ساخت فروشگاه خویش انتخاب کرده اید می توانید قابلیت های مختلفی برای فروشگاه خود در نظر بگیرید، گرد از اصول ساخت و طراحی تارنما فروشگاهی برپایی گروه ها و صفحات فرآورده گوناگون است. در تمام صفحات لازم است اسم تجاری و طراحی پسندیده قید شود این دو باره از عناصر مهم برای کامیابی سایت است که نباید از قلم بیفتد. نکته ی مهم دیگر که حتما باید در سایت های فروشگاهی صریح شود روش ی پرداخت وجه و موعد رسیدن فرآورده به دست مشتری است، بنابراین می توانید از دو امکان پرداخت در محل و یا درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید به هر چهره این دو مورد حتما باید در سایت شما شفاف سازی شود. زمانی که یک فروشگاه اینترنتی آماده می شود لازم است از قابلیت های نیرومند و کاربردی برای ورود به دنیای بزرگ اینترنت برخوردار باشد برای این پیشه لازم است با بازاریابی مشتریان را به فروشگاه خویش هدایت کنید برای این فرمایش می توانید از سئو و sem کاربرد کنید. این دو از ابزارهایی است که برای افزایش بازدید به سایت کمک می کند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

نرخ طراحی سایت فروشگاهی بدست تیم اینتن
در بحث هزینه ی ساخت کل ی سایتها، امکانات موضوعی تاثیر گذار است. با پروا به این که سایت شما با چه زبانی تألیف شده است و یا چه خاصیت هایی دارد قیمت آن متفاوت است. شما برای آگاهی از نرخ طراحی سایت فروشگاهی فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید تا کارشناسان فنی پس از رسیدگی امکاناتی که برای سایت مشخص کرده اید ،هزینه ی ساخت سایت را برایتان محاسبه کنند. تیم نیرومند اینتن با آدرس اینترنتی inten.asia متشکل از کارشناسان فنی و طراحان تارنما همواره جهت مشاوره و راهبری در خدمت هموطنان عزیز هستند لغایت با استفاده از تجربیات و فرهنگ خود این امر را بعد از محاسبه ی دقیق به آگاهی شما برسانند. تعرفه ی ساخت تارنما آماده با پروا به همین امکانات محاسبه می شود امکاناتی همانند سئو مناسب و یا حمایت آنلاین و ویژگی های سایت و..که شما در هنگام سفارش سایت خویش مشخص می نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: